Friday, July 31, 2009

Pos Yang Mengong

Minggu lepas aku telah memposkan motor menggunakan pos laju.. dari perak ke perlis.. dlm 4 5 hari gak baru sampai.. Tapi yang wat aku sakit limpa.. bile nak p amik je.. tgk2 abis patah feRring moto.. berkecai2 tak tahan tue.. hampeh.. tah mcm mana la diorang angkut sampai mcm tue skali.. tp sib baik la fering je patah.. tapi takpe la aku tak kisah pon.. janji moto buruk aku sampai...

dpt je.. aku pon bawak la dengan gumbira.. mencari kedai spare part... dengan harapan mencari ferring baru... jenuh la pusing pekan kangar.. 4 kedai spare part.. 1 je yg ade.. hampeh je.. dan la ujan plak mase tue.. esok nye plak aku bwk la moto pergi ke kelas dengan gumbira dan berkeyakinan.. mase balik je.. pakguard tahan.. wat spotchek lesen.. aku dengan confident nye kasi la lesen.. tgk2 dah mampus awal bulan 7 aritue.. sib baik le pakguard leh kawtim.. hampeh..rupenye selama nie aku bwk moto ngan keta berjalan2 dengan gumbira tanpa lesen rupenye.. tp takpe.. esok la kalo rajin aku renew balik.. duit pokai.. hampeh..

ape2pon aku sangat merindui PC kat umah.. bile la nak cuti nie ish3..

3 comments:

  1. hahaha..rindu lah kat cik daisy.. incik hato ni pong...

    ReplyDelete
  2. haha...apsal tak balut motor elok2.balut ngan kotak2 ke..
    same la kiter..sy dulu sampai setahun rupenye bawak kete n moto dgn lesen dah mampos...
    sedar biler nak apply sticker..

    ReplyDelete