Friday, May 15, 2009

Saya Sayang CIkgu


Selamat Hari Guru Diucapkan Kepada Semua Guru-guru yang penah mengajar aku walaupun takde nye cikgu2 aku nak bace blog nie.. kepada semua cikgu2 Yang telah mendidikku dari tadika lagik sehingga sampai ke menara PILON (menara gantung kabel elektrik yg tinggi tue). dari tak reti ABC sampai pandai Buat ABC(air Batu Campur) dari tak reti mengira sampai skrang yang takde la teror sangat mengira tp boleh la.. Dari tak tau ape2 sampai Banyak benda dah tau.

walaupon dah lama gak la tinggalkan sekolah tp rase cam baru je.. semua memory kat sekolah semua indah2 yg datang dari cikgu.. dari kena rotan berdiri atas kerusi berdiri luar kelas sambil pegang telinga, pulas telinga, cubit perut, ketuk ketampi, jalan itik,pumpin dan kena lari padang..semua best2.. tue semua sbb aku ponteng kelas, datang lambat, malas buat kerja sekolah, buat2 tak bwk buku, malas hantar kerja sekolah, lari balik cepat, pergi tandas tak balik2, nyorok dalam surau, jual nasi lemak kat kelas sampai org kantin bengang sbb nasi lemak kantin tak laku..

Pastue Yg Paling slalo tiap2 kelas cikgu akan ckp.. "Tulisan mcm cakar ayam ubah tulisan anda saya tak boleh nak baca" Tapi Alhamdulillah skrang tulisan tidak lagi mcm cakar ayam.. tp cam cakar Harimau plak.. Semua atas tunjuk ajak cikgu2 yg tidak jemu2 mendidikku.. Terima Kasih cikgu2. jasemu Tak dapatku balas...

Rindunye Kat sekolah dan kengkawan Sek.

No comments:

Post a Comment