Wednesday, October 7, 2009

Tetikus Yang hampeh


aku Mempunyai sebuah Tetikus yang berwarna hijau.. rupenye agak buruk.. sama seperti performance nye.. tepat sebulan je, dia gagal berkhidmat dengan cemerlang.. mungkin kerana ia merupakan free gift.. jadi kualiti nye pon.. agak merungsingkan.. lalu terpaksa la aku wat pembedahan bg memulihkannye kembali.. dan ia pon beroperasi seperti sediakala.. tp nak masuk je bulan kedua.. prestasi nye menurun kembali.. tp tak leh nak salah kan tetikus hijau gak.. sbb aku rase ia telah digunakan secara intensif.. pastu bile tak gune letak pon kat atas katil je.. jadi bile bgn pagi.. wayar tetikus pon bergulung2 le kat badan.. manela dia tak rosak cpt.. sian tetikus ijau.. aku dah maleh nak wat pembedahakan kali kedua.. REST IN PEace ye tetikus Hijau..

4 comments:

  1. mcm tetikus aku dlu..cume aku nyer kaler pink..ahakz..nk bgi sme jgk tu,, rajin ko wt pmbedahan kt bliau e..hebat2.. meh nk tabik ckt..hiapp

    ReplyDelete
  2. huhu ade gak warna pink rupernye.. tue la akibat banyak mase terluang.. jadi terpaksa le.. membuat kerja2 sampingan.. tp sangat tensen la.. nak main game pon terbantut dah.. maleh tol nak ke kedai bli baru..

    ReplyDelete
  3. muke cmtu men game..huh?? aku da konpius ni.. tolong sepak aku skli

    ReplyDelete
  4. Huh.. Main Game pon ade muke2 jugak ker.. Ush Konpius gak nie.. adeh..Game Kan utuk bdak2..dan sy adalah budak2 yg baik..

    ReplyDelete