Friday, October 2, 2009

Hilang kawalan


lepas raye nie..aku menjadi smakin sukar dikawal.. Smakin malas.. dan bertambah malas.. dah la test agak banyak bulan nie.. final pon nak dekat.. Kepala Plak.. Dan2 Nie la nak sakit je tak tau la sbb tak cukup tido.. atau terlebih tido..tp yg tak cukup tido tue mustahil berlaku.. tue le main ujan banyak sangat.. aku pon tak tau nak wat mcm mana dah.. takde smangat langsung nak bace buku ke wat keja ke..mmg nak melawan kehendak diri sendiri lagi Susah dari nak lawan Bison Dalam game street fighter.. agak tensen gak la.. aku pon dah tak reti nak memotivasikan diri sendiri.. kena ade gak org yang motivasikan.. atau leh dikatekan sebagai penaik semangat.. tp apepon2 harap2.. minggu nie je la nak wat hal pon.. final nak dkt.. dan aku ape pon tak reti lagi wat mase nie.. tah ape tah aku blajo selama 4 bulan sem nie.. huhu.. ape2pon korang doa kan aku jadi bertambah rajin tau.. dan jgn lupe bg support dengan blanje pizza.. Jiwa kaco tol..

5 comments:

  1. xpe..tgk muke cm pandai ni..msti bole pnye.. aku yakin ngn ko oh !!. ceh ttbe..haha..asik xmai kelas ja..ape daa.. best sgt ke tilam n bntal kt unimap ni smpai ko xnk bngun..wakaka

    ReplyDelete
  2. erk.. ade plak muke pandai ngan muke tak pandai yerk.. sbb tak pandai le jadi mcm nie.. hahahah...tah le unimap jampi kot bantal ngan tilam nie.. suh jgn p kelas. bahaya tol.. ade tips2 nak ilang kan jampi tue tak.. ? final nak dkt nie..

    ReplyDelete
  3. ade2..nenek ni mkn asam garam dlu..tip die tabur paku payung atas tilam n bntal tu..kompem 24jam berjaga..kite tgk ckup mse ke x lg nk stdy

    ReplyDelete
  4. oooo..slaloo x mai klas yek..
    ble kte tny klas kol bpe asik
    ckp BATAL je yek!!!
    TIPUUUU!!!!

    ReplyDelete
  5. wow tabur paku payung.. dah buat dah.. bertambah selesa jadi nye.. mcm ade org massage kat blakang..


    cik daisy.. itu mmg hobi sayep.. kelas batal

    ReplyDelete