Sunday, March 15, 2009

Tak Update

Hahahah.. sudah seminggu aku tidak mengupdate blog ni.. walaupon aku tak tau sape yg bace.. tapi ade je org yg masuk dan tgk2.. hahaha... smangat korang bace aku merepek.. Minggu Nie takde aktiviti menarik pon..

Cume minggu nie aku ade p Poli anto borang Jawapan.. haha padan muke lewat lagi pos.. dah kena anto sendiri.. Sib baik ade En Hadri yg Temankan. Mmg Menyusahkan betoi.. Tapi takpe dpt cuci mata tgk junior wahaha..

Pas tue minggu nie gak.. aku ade wat gerak gempur Menangkap Tikus.. wahahah.. masuk arinie dah 5 ekor masuk ke perangkap.. tue le... Blagak sangat main lari2 lagik.. kan dah kena tangkap dan dilemaskan dengan kejam..

Pas tue Hari ni dan smalam.. Sbb takde keja sangat.. aku download 15 cerita DVD yg agak latest utk di tonton pada minggu cuti sek nie.. walaupon aku mmg ari2 cuti wahaha.. Sib baik la ade cetak rompak..Tapi masih menunggu utk sedot DVDrip watchman, Chunli dan DragonBall yg blum kuar lagik.. Tapi yg paling tak best Hardisk yg ke 4 nie dah Nak full... Kena Beli Gak HD 1TB nie baru puas hati..

Okeh tue je la aku rase yg menarik dalam minggu nie walaupon tak menarik langsung sebenarnye.....

AWAS Gambar Kejam..
Jgn Tengok Jika anda Pencinta Haiwan pemusnah Yg membawa penyakit

No comments:

Post a Comment